Back to top

Polityka prywatności

Polityka prywatności

-portalu www.sprawdzonyfachowiec.pl

 

Mając na względzie, iż Twoje dane osobowe i sposób ich wykorzystania nie są Ci obojętne chcemy, abyś miał pewność, że portal sprawdzonyfachowiec.pl zachowuje ostrożność, wykorzystując Twoje dane. Przedmiotowa informacja o polityce prywatności pomoże Ci zrozumieć, jakie dane osobowe gromadzimy, dlaczego je zbieramy, a nadto co z nimi robimy. Prosimy o poświęcenie chwili na zapoznanie się z naszymi praktykami dotyczącymi ochrony prywatności i w przypadku jakichkolwiek pytań wyślij nam wiadomość e-mail; kontakt@sprawdzonyfachowiec.pl

Należy podkreślić, iż masz prawo do sprzeciwu wobec niektórych zastosowań Twoich danych osobowych, w tym wykorzystywania danych osobowych do marketingu bezpośredniego.

Jednocześnie wskazujemy, że troszcząc się o bezpieczeństwo Państwa danych oraz Twoje prawo do kontroli ich przetwarzania wprowadziliśmy wszelkie prawem przewidziane procedury mające na celu realizację postanowień Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych.

PRZEZ KOGO GROMADZONE SĄ TWOJE DANE?

Wszelkie dane osobowe przekazane portalowi www.sprawdzonyfachowiec są przez portal gromadzone są kontrolowane

Niniejsza Informacja o polityce prywatności dotyczy danych osobowych gromadzonych przez firmę w związku z oferowanymi przez nas usługami i produktami.

JAKIE PAŃSTWA DANE OSOBOWE SĄ GROMADZONE?

Dane osobowe oznaczają wszelkie informacje, które można wykorzystać do pośredniej lub bezpośredniej identyfikacji konkretnej osoby.

Nie masz obowiązku dostarczania firmie żądanych przez nas danych osobowych, ale jeśli tego nie zrobisz, możemy nie być w stanie świadczyć na Twoją rzecz usług, zapewnić ich wysoką jakość czy odpowiedzieć na pytania. W szczególności niemożliwym stanie się świadczenie przez nas usług polegających na promocja Państwa przedsiębiorstwa.

W JAKIM CELU WYKORZYSTUJEMY TWOJE DANE?

Gromadzimy, przetwarzamy i ujawniamy dane osobowe tylko w konkretnych i ograniczonych celach. Na przykład w celu przetwarzania płatności, oceny i obsługi skarg, rozwijania i ulepszania naszych usług metod komunikacji oraz funkcjonalności naszych stron internetowych, w celu zapewnienia spersonalizowanych produktów, komunikacji oraz ukierunkowanej reklamy. Jednakże w szczególności gromadzimy Państwa dane dotyczące firmy oraz adresu prowadzonej przez Państwa działalności, celem promowania Państwa przedsiębiorstwa na portalu www.sprawdzonyfachowiec.pl

Gromadzimy również dane osobowe przekazywane nam podczas rejestracji jako użytkownik portalu.

KOMU BĘDĄ ONE UDOSTĘPNIANE?

Twoje dane osobowe dotyczące prowadzonej działalności gospodarczej są, w zakresie niezbędnym do promowania Państwa działalności gospodarczej, w szczególności dotyczące firmy, adresu oraz numeru telefonicznego, udostępniane wszystkim użytkownikom portalu, abyśmy mogli należycie świadczyć usługi na Państw Obowiązki informacyjne wynikające z przepisów prawa. Możemy przekazywać i ujawniać Twoje dane osobowe podmiotom zewnętrznym:

1) W celu spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa;

2) Na wniosek władz państwowych przeprowadzających dochodzenia.

    1. W celu ochrony praw, własności i bezpieczeństwa portalu.

 

JAK CHRONIMY TWOJE DANE OSOBOWE?

Portal www.sprawdzonyfachowiec.pl traktuje bezpieczeństwo danych osobowych bardzo poważnie. Dokładamy wszelkich starań, aby chronić Twoje dane osobowe przed niewłaściwym użyciem, ingerencją, utratą, nieautoryzowanym dostępem, modyfikacją lub ujawnieniem.

Administrator oraz ewentualnie powołany Administrator Systemu Informatycznego zapewniają, iż: dane będą przechowywane wyłącznie na oryginalnych i bezpiecznych nośnikach cyfrowych;, administrator będzie posługiwać się oryginalnym oprogramowaniem, pracownicy i inne osoby współpracujące z Administratorem zostaną należycie przeszkoleni w zakresie obsługi sprzętu informatycznego. Dane będą przechowywane na nośnikach informatycznych, do których dostęp mają inne osoby niż reprezentujące Administratora (zarząd) tylko przez okres niezbędny do wykonywania czynności służbowych, po tym czasie dane będą dostępne tylko na nośniku dostępnym dla członków zarządu oraz IODO, po ówczesnym zabezpieczeniu tych nośników przez ASI lub wyznaczonego specjalistę do spraw informatycznych. Ponadto dane na nośnikach tradycyjnych (dokumentacja papierowe) będą należycie zabezpieczone, a dostęp do nich oprócz reprezentantów Administratora mogą mieć tylko pracownicy, którzy wykonują operacje na tych danych w celach służbowych zarówno na nośnikach informatycznych, jak i w wersji tradycyjnej. Po ustaniu przyczyn uzasadniających dalsze przechowywanie danych, dane zostaną zniszczone (w przypadku dokumentacji papierowej poza pomocą specjalnego urządzenia uniemożliwiającego odtworzenie treści) lub trwale usunięte (w przypadku nośników cyfrowych z pomocą wykwalifikowanego specjalisty do spraw informatycznych).

JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY TWOJE DANE OSOBOWE?

Twoje dane osobowe będziemy przechowywać tak długo, jak długo będziemy ich potrzebować do celów, do których są przetwarzane. Należy wskazać, że dane będą przechowywane przez czas niezbędny dla wykonywania umów, a po tym czasie (po odebraniu uprawnień dostępu dla osób, które nie mają prawnie usprawiedliwionego celu dalszego dostępu do danych), dane mogą być przechowywane tylko przez okres niezbędny dla realizacji praw i obowiązków wprost wynikających z obowiązujących przepisów prawa.

PLIKI COOKIES

Poratal nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych portalu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy portalu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika poratlu.. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

 

JAKIE SĄ TWOJE PRAWA?

Wobec coraz W odniesieniu do Twoich danych osobowych przysługuje Ci szereg praw dotyczących tego, jak dane te są przetwarzane. Możesz skorzystać z tych praw w dowolnym momencie. Poniżej przedstawiamy przegląd tych praw wraz z tym, co to oznacza dla Ciebie. Możesz egzekwować swoje prawa, wysyłając e-mail lub korzystając z formularza „Skontaktuj się z nami” na naszych stronach internetowych.

W szczególności informujemy, iż przysługują Panu/Pani prawa:

  1. dostępu do danych osobowych, a także uzyskania ich odpisów;

  2. żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych, jeżeli są one nieprawidłowe lub niekompletne;

  3. żądania usunięcia danych osobowych, (prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane ,osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zaś nie istnieje inna podstawa prawna przetwarzania danych, dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem, dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;

  4. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, jeżeli: osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych, przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia, Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń, osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;

  5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:

- zaistnieją przyczyny związane z Pana/Pani szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora,

-przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem.

Należy podkreślić, że 2 przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), w każdym czasie przysługuje Panu/Pani prawo do cofnięcia tej zgody. Cofnięcie takie nie ma wpływu na zgodne z prawem przetwarzanie danych, które zaistniało przed cofnięciem zgody.

Jednocześnie wskazujemy, że przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w sytuacji, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis powszechnie obowiązującego prawa, nie wymaga Pani/Pana zgody.